Internetowy system informatyczny klasy B2B prezentujący aktualną ofertę firmy oraz umożliwiający realizację zamówień hurtowych wraz z monitorowaniem ich statusu. Kluczową funkcjonalność serwisu stanowi jego pełna integracja z wdrożonym w spółce systemem klasy ERP marki SAP, co gwarantuje bieżącą wymianę danych pomiędzy oboma rozwiązaniami.
U Klienta wdrożony był zaawansowany system ERP firmy SAP. Nie oferował on jednak możliwości internetowego składania zamówień przez odbiorców hurtowych. Niezbędne było zbudowanie webowej platformy pośredniczącej pomiędzy klientem a bazą zasobów firmy.
Firmy składające zamówienia hurtowe łączą się z wewnętrznym systemem firmy Decora za pomocą platformy B2B – internetowego systemu zamówień hurtowych. Automatyzuje to proces składania i realizowania tych zamówień. Udostępnienie samoobsługi klientom B2B jednocześnie wyeliminowało błędy w przetwarzaniu zamówień oraz pozwoliło na aktualizację stanów magazynowych w czasie rzeczywistym. Zastosowanie bardzo wydajnej wyszukiwarki znacząco zmniejszyło liczbę zapytań od klientów.
System oparty jest o bazę danych MS SQL Server. Baza obejmuje:
Zbudowaliśmy rozwiązanie kompatybilne z bardzo rozbudowanym i złożonym systemem ERP stworzonym przez firmę SAP. Może i Ty masz potrzebę poszerzenia możliwości swojego systemu ERP? Porozmawiajmy o tym.